PORTFOLIO

autoreclame

Naamsbekendheid is iets waar iedere ondernemer naar streeft. Je bedrijfsauto omtoveren tot een rijdend reclamebord is een van die opties. Of je nu besluit je auto te willen voorzien van een strategisch geplaatste sticker of volledig in je logo of reclameboodschap wilt wrappen, beiden zijn mogelijk. De gemiddelde autosticker kun je bij diverse drukkerijen laten drukken en met een beetje handigheid zelf plaatsen. Je kunt daarbij kiezen voor een tijdelijke of langdurige hechting. Gaatjesfolie, ookwel One Way Vision, genoemd kun je op ramen toepassen. Carwrapping is meer specialistisch werk en vaak duurder, voornamelijk vanwege de carwrapfolie die per strekkende meter wordt berekend. Een bedrijfswagen wrappen wordt dan een stuk kostbaarder dan een personenauto.

Autoreclame, sticker en wrapping Tamara Design

Wrapping

Tamara Design

Autoreclame

In 2001 besloot ik mijn auto door DesignPartner te laten voorzien van een custom wrapping die ik zelf ontworpen had. Voor de motorkap en het dak wilde ik iets subtiels en stijlvol, dus koos ik voor een combinatie van een glimmend zwarte ondergrond met daarop mijn logo in matte folie. Op de achterruit werd, in passende huisstijlkleuren, One Way Vision folie met o.a. mijn diensten en webadres geplaatst.

Autoreclame, sticker en wrapping Tamara Design
Autoreclame voor MapGear

Autosticker

MapGear bv

Logo’s, huisstijlen, visitekaartjes, briefpapier, enveloppen, flowchart, complimentcard, productbladen, presentatiemap, folders, beursmateriaal, illustraties, webdesign, autoreclame, productfotografie, packshots

Voor de aanhangwagen van MapGear, alsook de bedrijfsauto, werd mij gevraagd passende autostickers vorm te geven. Deze werden dan bij Drukwerkdeal gedrukt en zelf door de klant op de voertuigen bevestigd.

Autoreclame voor MapGear
Autoreclame Trimsalon Ziggy

Raamfolie

Trimsalon Ziggy

Autoreclame, fotografie

Voor de bedrijfsauto van deze trimsalon in Apeldoorn wilde de eigenaresse One Way Vision raamfolie op de achterruit geplaatst hebben. De vormgeving ervan zou ik dan verzorgen, de bestickering werd door Bevisible in Apeldoorn gedaan. In de eerste instantie wilde de eigenaresse een stockfoto gebruiken. Ik stelde voor haar eigen hond, de naamgever van de trimsalon, te fotograferen. Dit had absoluut haar voorkeur, maar ze wist niet dat dit tot de mogelijkheden behoorde.

De gehele trukendoos moest open om deze enthousiaste foto van haar trouwe viervoeter te creëren, maar het resultaat was zeker de moeite waard.

Bedrijfsfotografie Trimsalon Ziggy